Alkisah Hellofm Dot Net

Tadaaaaaaa !! 2nd entry suda !! 

Ehem2 ! lupe lak Assalamualaikum :DD

0key ! pagi ni saya nak cerita tentang Hellofm dot net dimana Hellofm ni adalah salah satu radio online made in Malaysia :D Nak dijadikan cerita la kan ~ eh belom lagiiii daa.. Biar saya ceritakan serba sedikit tentang Hellofm ni yeee :) hah ! First2 saya tahu kewujudan Hellofm ni adalah dari  My Anata yang menyuruh saya untuk follow this radio.. Masa saya men"Join"kan diri di Hellofm time tu Hellofm tidak lah semeriah seperti sekarang.. hehe.. Time tu chat box Hellofm pun tidak ada avatar dan hanya ada beberapa icon saja.. Disitu jugalah saya mengenali beberapa orang RJ yang dikenali sebagai radio jokey :DD okey ! RJ yang berada di situ yang saya kenali seperti RJ ONnPlay yang sekarang dikenali sebagai RJ Si Polan.. Selain itu RJ Anwar, RJ Tupon, RJ Bella, RJ Usher, RJ Nazz dan RJ Naz irah. Satu demi satu Hellofm telah berubah rupa ! daripada background coklat ! telah bertukarrrr [ gaya otomen ] background yang ade bunga2 ader warna warnii.. Disebabkan sekarang bulan Ramadhan ~ maka background juga telah berubah menjadi ketupat :D

haa ~ Sekarang Hellofm telah maju selangkah demi selangkah ~ cewahhh ayat ! bhaha :DD Hellofm kini telah bertambah RJ.. seorang demi seorang ! yang terbaru adalah RJ Sweet kemudian muncul pula RJ Jengking dannnn yang ter"Latest" sekali masih panasss kott ! hoho.. ialah RJ Ome !! jeng jengg ~ aa nak cite ape lg neh ek ~ lom masok noun peak summit top [ word for KEMUNCAK ] << diberi oleh babybunkxface ~ hahaha ! Episod kemuncak la kott..ngee :DD aa taper lah.. terus masok episod kemuncak jelah yeeee ~ Jommmm !

Haa ! tanggal  31 bulan 8 57 ~ hari yang mulia hari yang bahgia sambut dengan jiwa yang merdekaaaa !! Eh silap la ~ bukan lagu ni yang saya maksudkan nya.. termelalut plak dah ! hee >.<" aa tanggal 5 August 2011 pada pukul er.. pukul bape ye ? aa tak sempat tengok la pulak! tapi pada Slot RJ Usher yang bermula dari pukul 11 malam sehingga pukul 1 pagi.. Okey ! tengah2 dok borak neh dalam chat box Hello tetiba pulakk RJ Usher atau Abang Long telahhhhhhhh jeng jeng jenggg MENYUARAKAN PILIHAN HATI BELIAU ! haa tudiaa aihh.. Maka Along telah membuat satu pengakuan bahawasanya Along meminati Babybunkxface !! yeahhh ~ siap ader icon mereka berdua kott.. cayalaaa Long ! 

okey ! sesape yang nak tahu link Hellofm tekan ni Hellofm Dot Net ! Sape yang free2 tu tak tahu nak buat ape jom la join chit chat dalam chat box Hellofm :DD berehhhh !

Selesai jugakk entry kedua neh.. fuhhh ~ berejam buat ayat.. bhaha ! :DD dah lame tinggal karangan kott.. kiranya macam buat karangan gak la kan ^o^

Sekian ~ Wassalam :D


haa ~ ni Logo Hellofm ! :D

Pada sesiapa nak join Hellofm boleh klik Like di facebook Hellofm 

6 comments:

kala jengking said...

good...very good... cantik blog fuji...hehe..

Kuah Kacang Ledang said...

bhahah ~ adeh ! haa Thanks kala ^o^ miahaha :D

anwarjapanese said...

tu laaa cantit2! :d

Kuah Kacang Ledang said...

naa ~ Thanks to u bhaa !

cik bulan said...

serious cantik..:D..hehe..

Kuah Kacang Ledang said...

Thanks cik bulan :DD


up