Sahur !! Sahur !

Ehem2 Assalamualaikum ~ :D

Tadaaa ! Ari ini masuk suda hari ke 8 kita berpuasa.. Sekejap je seminggu telah pun berlalu.. Sedar tak sedar tinggal lebih kurang 3 minggu lagi kott nak menyambut Hari Raya Aidilfitri.. Tapi entry kali ini saya takmao cerita mengenai raya :DD Tetapi mengenai sahur. Dalam 8 hari berpuasa ni.. 2 hari saya skip tak bangun sahur >.<" bukan kerana sengaja atau hape ~ Kalau dah tido pun dekat kul 3 4 pagi camne nak bangun sahur pulak lepas tu ye kan.. baik makan je terus sebelom tido ~ bHoho :D

Okeh ! Jom dengarkan lagu Sahur daripada kumpulan Radja.. 
Khas untuk sesiapa yang liat nak bangun sahur pagi ^o^,





5 comments:

saya_arief said...

lagu sahur pown ade..
isk2..baru tawu nieh.
:D

anwarjapanese said...

(O_O')> sekali lewat da smalam sahur . . . ades

Fujiwara said...

Ingatkan sahur dulu baru tidoq >.<"

anwarjapanese said...

:sweat: tunggu punya tunggu, tebareng da kat bilek :sweat: (_ __")>

Fujiwara said...

camtu plak = =" cmtu satgi soh polan sediakan baldi ayo letak sebelah >.<"


up