Alkisah 06 August 2011- Versi 1


Taraaa ! Ehem Assalamualaikum ! hee ~ 

Nampaknya tajuk blog tidak sama dengan tarikh entry ni ditulis.. bhaha :DD Ape boleh buatt ~ beza semalam dengan hari ni je kannnn ^o^. yelahh tuu ! alasan semata2.. ngee >.<" Okeh back to da story.. semalam pi bazar dengan my adik a.k.a Fazira ni laa kan.. Dia yang beria ajak pi bazar di Taman Serom Utama.. Ingatkan nak carik apela sangat kat bazar tu rupa2 nya sajee jee dia nak melencong pi meronda rumah STALKER diaa.. hisyyy ~ payah tul la kalau dah sampai stalker kat cikgu sendiri kottt >.<" Kalau ikotkan hati nak je bom rumah cikgu tuh senang abis cerita tak payah susah2 dok meronda nak tengok rumah dia.. bukannya dia bagi duit raya pun kan ! Hee :DD Nak dijadikan cerita , hampir2 dah nak sampai rumah cikgu tu a.k.a Mr.Perfect bak kate dia ! Sekali dia lalu daa naik moto dengan housemate dia yang lain nak ke bazar la tu.. Haa ape lagi kalut la Fazira ni tukar laluan.. Nasib baik jalan taman, banyak la laluannya kan.. grrr Sabo jelaa dengan budak sorang neh >.<" buat nya jiran2 cikgu tu perasan tak ke haruuuuuu = =

Lepas tu kita orang pun park la moto dekat bazar situ.. Ni semua ikot kepala dak Fazira tu laa tak habis2 nak follow cikgu 2 orang tu.. Okey dah ! drop cerita pasal cikgu tu. Masa jalan2 kat bazar tu sekali terpandang lak bunga api.. Haa pe lagi rembat la satu ikat bunga api.. Suruh dak Fazira yang bayar bunga api tu seikat RM2.. murah je kott :DD Disebabkan pi bazar ni pun diajak oleh Fazira maka dengan outomatik nya segala air, kuih dan bunga api tersebut dibayar oleh Fazira ! yayyy ~ bukan selalu dia nak belanja.. Kedekottttttt punya orang = ="


Haaa ! Ni la bunga api yang RM2 tu :D


Budak ni dah rembat dulu >.<"


Tengok jela  >.<"

Ahmad jee yang berani main :)

Ada lagi nak cerita tapii.. dalam next entry la ye :DD Sekian dulu.. Wasalam ^o^


8 comments:

Cerita Saya, said...

Nak bunga apiiiiii jugakkkk.. Tapi tak tahu nak beli kat mana.. huhuhuh


kita ada buat contest.. jom join..

http://khadijahamshah.blogspot.com/2011/08/contest-create-header-khadijah-hamshah.html

Fujiwara said...

LoL @@' tatao plak.. dekat sini pun bunga api yang biasa2 yang wane merah tu tader plak jual :D

eddy syrol said...

bnyak bunga api kat rumah ni, stock tahun lepas punya..

jemput singgah sini
SEGMEN PERTAMA EDDY SYROL

Fujiwara said...

wah ! guna tak abis ye :D okeh !

anwarjapanese said...

Bhohoh . . nak gakk ! :d

Fujiwara said...

mintak2 ngn orang yang tak habis gune tu :D

anwarjapanese said...

nak nak . . mane2 :seefar2:

Fujiwara said...

tu tuu eddy syrol ader :think:


up