Alkisah Bazar Jubli Intan Muar

Ehem2 ! Assalamualaikum :DD

Okeh entry kali ni saya nak cerita mengenai bazar Jubli Intan yang terletak di Muar.. Semalam saya pergi la ke bazar Muar sane sesaja nak carik lauk2 juadah berbuka puasa yang lain dari yang lain.. "kott2 ade la jumpe" an an.. muekeke ! padahal sama je bazar memana pergi pun kuih2 makanan2 dia ke totap makanan yang sama.. cuma nya jika di bazar sini tiada Murtabak Singapura ~ Tetapi di bazar Muar ada Murtabak Singapura.. So apa lagi... Beli la 2 keping nak rasa kan ^^, Disebabkan ada dua buah rumah yang mengunjung hantar makanan berbuka di rumah.. maka dengan rasminyaaaa ! miahaha ~ adoii >.<" Murtabak Singapura tu laku sekeping je.. adeii = =" kott2 la dia orang pun nak makan.. Lauk dah banyak.. murtabak tuh pun tak dipandangnya ! huu >.<"

Aaa neh time jenjalan kat bazar tu., kira nya saya ,mak, akak, dan adik yang pergi ke bazar sana awal la jugak dalam pukul 5 petang kita orang dah tiba sane.. Time tu tak ramai lagi yang ada kat bazar... Just peniaga2 bazar je yang ada.. Nak dijadikan cerita la kan ! Baru je nak melangkah pergi ke gerai yang jual kuih kan tetiba  kepelikan pulakkk.. awat la tetibe ade ramai orang jalan ke arah gerai kuih yang sedang saya pergii neh... toleh punya toleh ngupenya ada Sultan Johor kott.. miahaha ! punya la 2 3 kali toleh gak nak pastikan betul ke "dia" tu mahkota Johor.. adeh >.<" 

Dah alang2 orang nya pun ada sebelah.. apa lagiiiiiiiii ?! capture la pic dia.. muakaka.. tapi nak ambil gambar berdua tak dan la kott.. sapa la diri ni kann.. miakaka :DD



Haaa neh baru jumpa Mahkota Johor ! Pada masa yang sama juga ada bebudak AF, Jambu Maharaja Lawak dan Imam Muda musim pertama punya.. ^^, See da pic saje yeee :DD

Akim with Idayu

Yus Jambu 

Nadia, Idayu dan Akim 

Haaa ! yang neh Imam Muda Nuri dan Tokey ML

Miahaha :DD

Akim ^^, shumell.. bhaha :DD

Baju putih tu Toi AF ^^,


Sape lagi tinggi ? muekeke *,*


video
video yang sempat dirakam ^^,

video
2nd video ^^,

* Banyak lagi gambar sebenarnyaaaa.. Tapii masuk sikit pun muleh an ^^,

Wassalam :DD



6 comments:

anwarjapanese said...

tu diaaa ~!! meriah sakann ! buu . . . na itot gakk :(

Fujiwara said...

bhohoho !! da lupeh sudaa !! ngeee ^^,

anwarjapanese said...

da lupehh ? :p

Fujiwara said...

hukhuk ! lopas ~ wrong typing plakk ~ adeh >.<"

anwarjapanese said...

hukhuk ! update video klip suda . . tamo lak amek gambaq ngan laki laki nyer ~ ? :p

Fujiwara said...

aa.. hohoho.. er.. adep kott ? !


up