Alkisah 06 August 2011- Versi 2

Bhohoho ! Assalamualaikum :D

Naaa ~ Bersambung semula alkisah semalam.. hahah.. Disebabkan akak dan abang ipar saya ada membuka bisnes kedai tudung maka secara langsung tak langsung nyaaaa saya dijadikan mangsa untuk menganyam ketupat untuk kedai dia la sempena Hari Raya yang akan tiba.. Oh tidakkkkk >.<" Kalau setakat 2 3 gulung reben tak ape lagi... Ini sampai 10 gulung kottt.. haisyyy.. haruu sungguh = =" Ingat tangan neh robot kaa ! grrr 0_0

Yg neh sebahagian saje >.<"
Tadaa ! yg dah jadik !! 

p/s: grr ~ ape penyapu tu buat kt situ ? bhaha :D

Haa ! n da last one :D
Okehh !! Selesai suda Alkisah 06 August 2011 versi 2.. hahah ~ wasaalam :D

4 comments:

mira nordin said...

wowww~ buat sorang ke ? kau pandai anyam ketupat eh ?

Fujiwara said...

aaa !! mestilaa ~ tyme rayaa tupat daun tu kite ngn mak kite je tukang ngnyam >.<" gile penat wey wat smlm.. dekat2 nak habis bnyak sgt error.. bhaha !

syAzAnA said...

wahh, rajin gilaaa buat! hehe

Fujiwara said...

hahah ! dah disuruh.. xkan nak buat donno plak kan :DD


up